Japonia a legalizat donațiile cu criptomonede pentru finanțarea campaniilor politice. Când urmează și Europa?

Ministrul Afacerilor Interne și Comunicațiilor din Japonia a declarat că donațiile criptomonedelor sunt legale în țară. Declarația se referă în special la donațiile făcute miniștrilor sau altor politicieni.

Cu toate acestea, donațiile făcute în cryptocurrency către politicieni, nu trebuie să fie dezvăluite. Japonia este o țară cu viziuni progresive în atunci când ne referim la reglementarea criptomonedelor.

Anul trecut, țara a acordat statutul de autoreglare a industriei criptomonedelor. În contrapartidă, Comisia electorală federală din SUA permite politicienilor și comitetelor politice să primească donații în Bitcoin, dar valorile lor trebuie declarate la momentul primirii lor.

LIBRA, după anul 2022?

Brad Garlinghouse, directorul general al Ripple, consideră că LIBRA nu se va lansa mai devreme de anul 2022, având în vedere constrângerile de reglementare și indecizia companiilor care trebuiau să sprijine proiectul.

Garlinghouse și-a împărtășit gândurile și despre Bitcoin și despre influențele criptomonedelor de tip stablecoin asupra criptomonedelor mai vechi.

Autoritățile de reglementare globale se opun ideii de a avea un stablecoin guvernat de Facebook și de către alte companii. Ministrul francez al Finanțelor, Bruno Le Mayor, a declarat public că vrea să blocheze LIBRA în Europa, iar Germania deja susține această idee. Între timp, unul dintre principalii sponsori ai proiectului, PayPal a decis să renunțe la planurile de aderare la Asociația Libra, iar Visa și Mastercard își regândesc și ele parteneriatul propus cu proiectul.

Mișcări de capital în China între platforme de crypto-trade și bănci

Până în prezent, Polychain Capital a confirmat că va contribui cu 5,7 milioane de dolari la NERVOS STO, pe lângă investițiile anterioare. Kevin Wang, cofondatorul proiectului Nervos, a declarat că instituția China Merchants Bank International (CMBI), cu sediul în Hong Kong, o filială deținută integral de China Merchants Bank, s-a angajat să contribuie, de asemenea, la o sumă pe care încă nu a făcut-o publică.

În context, CMBI nu este în proprietatea directă a guvernului așa cum este Banca Chinei. În schimb, primii 10 acționari ai acesteia includ cel puțin șapte corporații care sunt parțial sau integral deținute de stat.

NEO – pregătit de “facelift”

NEO, prima platformă publică blockchain din China a început pe Antshares și s-a concentrat în principal pe a fi o platformă digitală de active. Cu toate acestea, s-a luptat cu marketingul și identitatea sa.

Ca atare, a început să obțină o tracțiune reală doar după ce a fost relansată ca NEO în 2017. Numele însuși a fost selectat pentru a invoca încercarea de un nou început, venind alături de un accent reînnoit pe dezvoltarea NEO ca platformă de contract inteligent pentru a rivaliza cu Ethereum.

La fel ca multe proiecte, acum există mai multe organizații care poartă brandul NEO: NEO Global Development este axat pe dezvoltarea NEO, NEO EcoBoost este un incubator / accelerator, în timp ce NEO Global Capital este un fond de risc care oferă investiții pentru proiecte construite în NEO. NEO se pregătește acum pentru o lansare 3.0 la începutul anului 2020.

NASDAQ: PHUN vin cu idei inovative în zona blockchain

Phunware aduce brandurile și platformele publicitare mai aproape de integrarea cu platforma blockchain Phunware Inc (NASDAQ: PHUN) .

Integrarea permite brandurilor și marketerilor să proiecteze și să avizeze publicul personalizat pentru a le livra conținut potrivit platformelor de publicitate acceptate. Brandurile au acces la segmentele demografice și de interes predefinite care nu se găsesc de obicei pe platformele publice, a spus compania. Prima platformă publicitară de specialitate este Beeswax, despre care compania a spus că va permite mărcilor să emită insight-uri folosind datele Phunware și să primească raportări transparente despre rezultate.