Canadienii vor avea acces la o nouă soluție pentru plățile cu cripto în magazinele de retail. Informația a fost dezvăluită pe 12 august de Coinberry și Cyclebit, două companii canadiene din sectorul cripto.

Potrivit comunicatului de presă, Coinberry, una dintre cele mai populare platforme cripto din Canada, colaborează cu Cyclebit pentru lansarea unei noi soluții de procesare a plăților cripto-retail. Pentru a face acest lucru, Cyclebit își va folosi expertiza în domeniul terminalelor POS, iar Coinberry va contribui cu soluțiile tehnologice proprii și va ajuta la stimularea adopției cripto în țară.

Această inițiativă respectă în continuare planurile companiei de a oferi soluții cripto de încredere guvernelor și altor companii de pe piață. Mulțumită noului parteneriat, tranzacțiile POS din lumea reală pot fi efectuate prin intermediul criptomonedelor la orice retailer acceptant.

”Căutăm mereu noi modalități inovatoare de a aduce clienților noștri soluții cripto și blockchain care oferă o valoare excepțională. Din recentele noastre parteneriate cu guvernul și diverse întreprinderi și acum prin intermediul procesatorilor de plăți, credem că folosirea tehnologiei noastre va continua să accelereze creșterea industriei,” a comentat Andrew Poliakov, co-fondatorul și CEO-ul Coinberry.

Cyclebit a lansat pe piață un produs ce a conferit companiei recunoaștere în întreaga lume. În prezent, compania procesează aproximativ 1 milion de tranzacții pe lună în întreaga lume și au înregistrat 1 miliard USD în plăți cu cardul procesate pe an.

Noul serviciu va fi lansat în Canada în cadrul conferinței Blockchain Futurist care urmează să aibă loc pe 13 și 14 august 2019 în Toronto, unde companiile vor explica cum funcționează noul sistem și care sunt avantajele pentru utilizatori.

Sameer Pirani, co-fondatorul Cyclebit North America a declarat că atunci când au decis să extindă soluția în Canada, au contactat imediat Coinberry ca fiind cel mai bun partener pentru această inițiativă.

”Am vrut să colaborăm cu oameni cu o gândire similară, care sunt cunoscuți pentru depășirea limitelor și care pot obține rezultate cu transparență deplină și încrederea utilizatorilor lor”, a comentat Pirani.

Din ce în ce mai multe magazine de retail din întreaga lume încep să accepte active digitale. Monedele virtuale s-au extins în multe țări, iar utilizatorii și investitorii caută, de asemenea, modalități diferite de a-și cheltui activele digitale.